Top Social

MIX OF GREENS








I have been very office appropriate lately. I think because I am getting closer to my graduation at the end of this year I am just feeling the professional vibe. I still have no idea what I would wear for my portfolio presentation I just know I am extremely nervous and, it depends how everything goes but I hope I can continue updating the blog even just a little. It will depend on the amount of homework and work I have to do, cannot believe I am almost done with my associate degree but I am counting to get my bachelor right after finishing; so many plans so little time.

Thanks for visiting
xo

_________________________________________________________________

He estado muy apropiada para la oficina últimamente, creo que es porque mi graduación ya se acerca y estoy sintiendo la vibra profesional. Aún no tengo ni idea que usaré para mi presentación de portafolio solo se que estoy demasiado nerviosa y todo depende, pero me gustaría poder seguir actualizando el blog, veremos como voy con las tareas y proyectos. No puedo creer que ya casi me graduo de mi titulo de asociado, pero estoy cruzando los dedos de poder empezar mi licenciatura apenas me gradue. Tantos planes y tan poco tiempo!!!

Gracias por visitar.
Besos,
G

H&M blouse
Zara heels
JustFab bag
F21 skirt